måndag 11 juni 2012

Dags för beach 2020!

Okej, första simpasset är avklarat! Trodde visserligen att jag skulle dö, då menar jag inte utav simningen i sig utan alla jävla bakterier. Jag gjorde verkligen mitt bästa för att inte titta ner mot bottnen där jag tidigare sett all möjlig smuts.

Vi kan säga att paniken kom när en unge glatt sa nu kissar jag! Så. Jävla. Äckligt. Jag höll huvudet väldigt högt ovanför vattenytan efter det.

Hur det gick annars? Jo tack, riktigt bra. För att inte ha motionssimmat på ett antal år är jag nöjd över kilometern jag simmade mig till. Sen behöver vi väl inte prata om att jag blev omsimmad av ett gäng småglin. Jag tröstade mig dock med att dom hade ett massivt övertag eftersom dom just lämnat livmodern. Där gör man ju inget annat än simmar.

Och ingen träningsvärk än så länge. Det är väl den största chocken, att jag kan röra mig normalt.

Slut på träningsdagbok!

1 kommentar:

Lfthmn sa...

Wow, till och med jag som inte är hyperallergisk mot barn pallar inte gå till badhuset. Varför är de inte i barnpoolen och leker? De har ju för tusan ett halvt badhus där de kan leka, varför ska de vara i vuxenpoolen?