fredag 27 april 2012

Sömnlösa nätter

Jag har fått problem med att sova om nätterna, igen. Fast i natt var det nog en bieffekt utav gårdagens glädjerus. Som jag fortfarande inte får berätta något om och jag vet, ni hatar mig för det. Tro mig, jag hatar mig också.

I natt stod storstädning utav badrummet på tur. Gudarna ska veta att det behövdes. Det såg för jävligt ut. Även köket fick sig en liten miniomgång. Skafferiet organiserades upp häromnatten och sambon får mörka blickar så fort han öppnar skåpsdörren. Ordning för guds skull, ordning!

Jag passade även på att leka med min nya kamera. Efter jag vet inte hur länge har jag äntligen bestämt mig för en systemkamera som fick flytta in hos mig igår. Nej då, jag har inte alls beslutsångest.

Och så håller vi tummarna för att jag blivit beviljad ledighet i morgon så att jag kan roa mig med Mupp och andra roliga människor, visst gör vi?

Inga kommentarer: