torsdag 26 april 2012

Och Kakan hon ä' tlööött!

Halv nio i morse ringde pappa på porttelefonen. Halv fuckingjävla nio! I normala fall har jag precis somnat, inte vaknat. Ögonen gick i kors när pappa glatt pratade på om snickerier, verktyg och annat. Jag vet inte, jag orkade inte lyssna direkt.

Efter att pappa varit här totaldäckade jag i soffan. Vaknade med ett ryck av att det eventuellt ringde på dörren och att jag hade dreglat ner kudden. Kände mig så sexig. Dörren förblev oöppnad. Jag vet inte varför men väntar jag inte besök öppnar jag inte dörren. Fick höra när jag bodde i Stockholm att det är ett typiskt beteende för stockholmare, att inte öppna dörren.

Alltså, märker ni hur trött jag är? Blir bara massa svammel idag. Och jag ska på utbildning om någon timme. Fy fan vad jag inte ser fram emot att klicka runt på jobbets nya hemsida.

3 kommentarer:

Lfthmn sa...

Jag slutade öppna dörren när jag bodde på Campus. Ringde det på om man inte väntade besök var det nio gånger av tio Radiotjänst. Den tionde gången var det Jehovas.

Anna sa...

Haha. Ja när man bor i storstan blir man ju helt förskräckt om någon ringer oanmäld på dörren.

Hypofysen sa...

Jag är likadan o det beror inte på storleken på stan kan jag lova ;-). Dessvärre svarar jag heller inte i den fasta telefonen för där syns det inte vem som ringer... Har dom inte mitt mobilnummer är det ingen jag vill prata med! :-) Mitt nummer är inte sökbart nämligen så man måste förtjäna det.....