måndag 2 april 2012

Lycka stavas tio dagar

Idag gick jag av sista passet innan semestern. Tio dagar utav härlig ledighet väntar! Först blir det som sagt London, nästan alla listor är skrivna och renskrivna och i morgon blir det packning. Jag tror inte att sambon har insett vilket blodigt allvar packning är för mig. Mitt största problem just nu är vilka skor som jag ska ta med mig. Ja men ta några fotriktiga, räcker ju med ett par sa min, kanske inte just då, kära sambo.

Ursäkta, men fotriktiga skor? Det är inget jag sysslar med. Så länge jag inte stoppar blodflödet till fötterna är det okej. Å andra sidan ska jag shoppa en del skor i London så kanske räcker med tre par ballerinaskor och ett par loafers.

Svåra beslut med andra ord.

1 kommentar:

Greken sa...

Haha du är så rolig! Fotriktiga skor. Vad är det liksom?! :-D Ledsen över olyckan som skett i din familj. Tänker på dig! Kram