onsdag 18 januari 2012

När humöret inte är så glatt

Jag har ett litet kontrollbehov, kan vi säga. Det är drygt en vecka kvar till flytt och jag håller på att bli galen. Kartongstaplarna hopar sig, vi ligger efter i mitt packningsschema och det börjar bli omöjligt att städa ordentligt.

Vi har rensat ut så pass mycket att personalen på tippen hälsar igenkännande på oss. Och vi är inte färdiga ännu. Sambon är nämligen en hamster. Jag vill slänga slänga slänga.

På tal om att göra sig av med saker har vi en vit bokhylla/rumsavdelare samt ett datorskrivbord till salu.

Och jag är trött, så jävla trött. Igår blev jag väckt av grannen ovanför som slängde tunga saker i golvet, precis ovanför min säng. Fyra timmars sömn blev det. Precis som idag. Fast utav en hantverkare. Och få inga snuskiga tankar nu.

1 kommentar:

ullebengtsson sa...

Såklart får jag snuskiga tankar.