söndag 8 januari 2012

Lördagsmys?

Efter ett antal butiker, sittprovningar, sura miner och suckar lyckades vi äntligen enas om en soffa. Notera att det var jag som hittade den. Sen att det var en ren slump att jag såg den enda soffan i sista butiken vi inte provat behöver vi inte prata om.

För att fira gick vi ut för att äta. Jag hann knappt ens sätta mig innan servitrisen kom och undrade om vi var redo att beställa. När jag sa nej gav hon mig onda ögat och gick utan ett ord. Vi bestämde oss och fick in vår dricka - varmt isvatten. Maten kom, min smakade enbart sålt, sambons smakade, utan att överdriva, unken disktrasa. Servicen var överlag någon utav den sämsta jag någonsin varit med om.

Vrålhungriga åkte vi till Max och käkade burgare. Som kändes som rena gourmétmaten efter vår tidigare smakupplevelse.

Trevlig lördag.

5 kommentarer:

Ms Spider sa...

Jag hoppas ni inte betalade fullt pris!
Själv har jag roat mig med att gå vilse. I varuhus...

ullebengtsson sa...

Fy farao!!

Lfthmn sa...

Var var ni? Låt mig gissa! Fyra krogar?

Petra sa...

Ann-Katrin- Haha vilse i ett varuhus? Haha!
Ulle- Minst sagt!
Lfthmn- Nej, dit ska vi på söndag, vilken av krogarna var du på? Vi var på Royal thai, aldrig igen.

Ms Spider sa...

Ja, faktist. Trött och slut var jag på fel jäkla våningsplan och då var det ju inte så konstigt att jag inte hittade ytterdörren, den fanns inte där... Dessutom skyller jag på linserna, torra ögon såg inte bra. Säger vi... (Mest var det nog att jag var stressad).