fredag 30 december 2011

Di kallar't a perfect match

Efter den indiska lunchen i Finland begav vi oss till Candy World här i Haparanda och herrejävlar vilken affär! Det är den största godisbutik jag någonsin varit inne i, där fanns allt och lite till.

När vi gick där och botaniserade blev jag lite sugen på kinderägg men avfärdade tanken. Jag är trots allt 24, då kan man inte äta kinderägg hur som helst. Åh tror du det finns kinderägg här? sa K helt plötsligt. Jag jublade inombords. Ett 4-pack fick det bli, det är ju nyår i morgon.

Vi är perfekta för varandra, ni hör ju.


3 kommentarer:

Maria - En hobbyflata med Xenakomplex sa...

Klart som korvspad att man kan äta Kinderägg,, jag är snart 30 och käkade precis upp ett 3-pack.. =p Smarrigt som attans.. Hihii...

Heffler sa...

Det är ju självklart! Något spännande, något man kan leka med - och CHOKLAD! Den som kan motstå Kinderägg är bäng. :D

Barbro Binda sa...

Ja, vi hör :-)

Gott Nytt År!