söndag 11 december 2011

Vi kan kalla det för en hint, ja det kan vi

Julen närmar sig och min mardröm är att vi ska få inredningsprylar till nya lägenheten. Jag fasar för att vi ska få någon pryl som vi (läs:jag) inte gillar och måste hålla god min och låtsas tycka om. Oftast är jag för snäll för att kunna säga min mening när det gäller presenter.

Men, det finns en inredningspryl jag gärna ser ligga i ett paket och det är den här. Gärna svart. Eller vit. Det spelar inte så stor roll, båda är väldigt fina och skulle passa perfekt hemma hos oss. Men helst bara den jag länkat till, övriga vi tittat på är för små.

En liten hint bara.

1 kommentar:

Ms Spider sa...

Se bara till att du inte har några barn på besök. Gissar att den snart kommer dras tillbaka från butikerna, en hylla som ser ut som en trappa och som inte sitter fast. Ett par olyckor med sönderslagna barn och sönderslagna glasprylar och designen försvinner.
Fast snygg är den :-)