måndag 7 november 2011

Saker man kan göra tidigt på morgonen

Och med tidigt menar jag när man vaknar strax innan fyra när sambon går upp.

Hittills har jag hunnit tänka en sisådär tio tankar om hur mycket jag hatar vår säng, krupit över på Ks sida, gosat ner mig i hans täcke och kuddar för att känna hans doft. Kan meddela att den enda doft jag kände var från min hårolja. Jag har sett ett program jag inte minns för jag blev så till mig när det annonserades att matresan i Spanien med bla Gwyneth och gänget var näst upp.

Dessutom har jag haft nöjet att lyssna till grannarna ovanförs ytterst livliga diskussion med följd utav barnskrik och en tv med alldeles för hög volym. Passade då på att öva lite teckenspråk så jag kan kommunicera på mitt nya jobb nästa vecka.

Efter lite tékokning och planerande för strukturerande i badrummet blir det nog lite Star Trek. Och en mental påminnelse om att försöka se lite anständig ut när ventilationsmännen kommer hit i eftermiddag.

Ni hör vilken fartfylld morgon jag har alltså.

2 kommentarer:

ullebengtsson sa...

Brrr, jag tycker jag går upp tidigt, men du slår mig helt klart.

Anonühm sa...

Sak att göra tidigt på morgonen: SOVA