fredag 4 november 2011

Jag är glad att jag lever om vi säger så

Åkte från mina föräldrar och hem, en sträcka som normalt tar femtio min med buss. Idag tog den trettiotre minuter. Ändå var vi försenade.

Resan inkluderade ett gäng fulla tonårskillar, en kallade mig MILF, en imiterade Stefan och Krister och en tredje grät för att det var så fint att jag är kär. Det blev även två kisspauser, en förbannad busschaufför som nästan krockade och körde ifrån två personer. Några som vi sen fick vänta in. Och vi vet alla att det kan ta en stund att springa i högklackat.

Jag är så åksjuk att jag knappt pallar stå, mår så otroligt illa att jag nästan kysste asfalten när jag gick av.

Den här upplevelsen sporrade mig bara ännu mer till att ta körkort.

2 kommentarer:

Greken sa...

MILF!? Hahaha sjukt. Hörrööööö jag vill ha mer foton under en dag med petra!!! älskar den morgonpigga bilden på dig :-)

Anonühm sa...

Hahaha MILF är ett oerhört missförstått uttryck.