onsdag 27 juli 2011

Jag är döende

Det här är shoppinghelvetet på jorden.


4 kommentarer:

Emma | Tillvaron.se sa...

Hej Petra, jag köper mina Dermalogica-produkter på http://www.jerseybeautycompany.co.uk/

De kostar nästan hälften där jämfört med i Sverige. Det tar dock någon vecka, en och en halv, så beställ i tid bara :)

Ann-Katrin sa...

STACKARE!!! Lider med dig. Jag benämner IKEA som "Chamber of torture" men det du sysslar med nu måste vara det västa strafffet någonsin, jag kan nog inte tänka mig något otäckare om jag ska vara helt ärlig... Ryyys... Lider med dig. TAck och LOV vet de flesta som står mig nära bättre än att försöka få mig till ett sådant ställe, det blir tortyr för alla för jag går in i en annan zon, en Surzoon...

Anonym sa...

Jobbar Morgan?

Anonym sa...

Jobbar Morgan?