fredag 3 augusti 2012

Nu är det nära!

Allt är färdigt för i morgon. Även skorna! Håret känner jag att det är inte lönt att stressa upp mig över just nu. Frissan får helt enkelt fixa det i morgon. Annars är det jag som blir en bridezilla.

Konstigt nog är jag helt lugn. Vilket känns otroligt konstigt. Jag trodde att jag skulle freaka ut vid det här laget. Speciellt eftersom min sambo blev kidnappad till sin svensexa i morse och som fortfarande inte har kommit hem. Men nada.

Nu ska jag äta kräftor och glo på Repmånad.


5 kommentarer:

Eva sa...

Ha nu en fantastisk bröllopsdag! Önskar er all lycka tillsammans. Du KAN väl lägga upp en bild på er imorgon?? :)

Anna sa...

Härligt att lugnet lagt sej för dagen.
Hoppas att allt blir som ni tänkt er och att ni får en underbar dag imorgon!:)

Anonym sa...

Gött! Lycka till imorgon! KRAM!

Louise

Hypofysen sa...

Det kommer bli så bra allt så njut! Ha en underbar dag! Kramar

Ms Spider sa...

OK, LITE orutinerat att kidnappa en blivande brudgum så nära in på bröllopet, kan inte varit någon som själv gift sig som planerat DET.
Kommer gå bra ändå och lycka till massor massor massor (och förresten, betala inte igen med samma mynt, det vore inte snällt mot organisatörens framtida hustru/man, men däremot är det fullt legitimt att köpa saker som oväsnas mycket till personens barn om personen får barn i framtiden.)