fredag 11 januari 2013

Nu ska vi rensa ut!

Nu är det dags för en detox mina kära vänner! Efter julens frosserier i både det ena och det andra och trots att jag gick ner i vikt över jul, känner jag mig fortfarande svullen och mätt på kött.

Så, nu ska jag i fyra dagar leva på bär och grönsaker, helst i flytande form, ljummet citronvatten och leverrensare*. Alltså, inget kött, ingen fisk eller kyckling, nada potatis, ris eller pasta.

Maken kommer inte få det lätt i helgen alltså.

*Leverrensaren är en dryck gjord på 3-4 pressade apelsiner, 2 pressade citroner, 1 msk kallpressad olivolja, för två portioner. Allt ska blandas i en tillbringare och sedan drickas för att hjälpa kroppen och levern att bli av med gifter på ett effektivare sätt. Denna ska drickas en timme innan frukost.

Inga kommentarer: