fredag 10 juni 2011

Smärtsam fredag

Kollegan gav mig zonterapi innan. Ni vet, när man trycker på olika punkter under foten för att stimulera vissa områden i kroppen? Det gjorde ont som fan kan jag meddela. Jag hade väl tänkt mig att det skulle kännas som en klassisk fotmassage. Jo tjena. Jag satt och skrek, kved och jämrade mig. Ju mer jag ojade mig, desto mer tryckte kollegan. sadist, sadist, sadist tänkte jag tyst för mig själv och kunde nästan höra hur vaktmästaren skrattade där han stod i en utav lägenheterna.

Men nu efteråt, alltså, det känns rätt bra. Förutom att jag är så trött att jag kan somna i vilken sekund som helst. Det låter inte om min rygg när jag går, har inte ont i axlarna eller ländryggen. Kollegan gjorde tummen upp och sa att vi kör snart igen.

För övrigt undrar jag vad jag har gjort för fel eftersom att jag verkar vara Karmas lilla bitch. Skatteverket ska granska mig och datorn kollapsade lämpligt nog igår. Jag måste ha gjort något riktigt hemskt i mitt förra liv.

Inga kommentarer: