söndag 8 maj 2011

Söndagen är syndens dag!


Eller något.

10 kommentarer:

Hockeysmurf sa...

Yummy yummy! Alla dagar är syndens dag! :)

Barbro Binda sa...

Äter du annat också eller fokuserar du bara på cheesecakeor och swissar?

De kallar mig Skrållan sa...

Hu, jag blir proppmätt bara av att titta på bilderna. Så oerhört lämpligt ;-D

Jo tjena sa...

Hockeysmurf - Haha bra sagt!

BB - Menar du att det finns annat att äta?

Skrållan - Jag känner mig som en smällfet säl efter den här helgen kan jag säga...

Anonym sa...

Hur förklarar du då lördagens bild?

Jo tjena sa...

Anonym - Hur menar du nu?

Anonym sa...

Jag tyckte lördagens pajbild såg rätt syndig ut ochså..

Jo tjena sa...

Anonym - Fast den innehåller ju äpplen, nästan nyttig ju!

xixa sa...

amagaaaaaaaad va gott det ser ut

Jo tjena sa...

Xixa - Vi gör det när du är nere!