onsdag 11 juli 2012

Jag är en hemsk människa

Jag är otrogen. Har en affär. Jag ljuger, smusslar och döljer för min sambo. Jag tampas med ett dåligt samvete, dras mellan viljan att berätta och viljan att fortsätta dölja. Och det dåliga samvetet. Herregud vilket dåligt samvete jag får när jag ser på min sambo, min blivande man som betyder mest utav allt i världen för mig. Hur kan jag då göra så här mot honom?

Att berätta går inte. Han skulle bli så ledsen och besviken. Och jag skulle gå av på mitten. Om det finns en väg tillbaka? Det gör det säkert men förtroendet, skulle han lita på mig igen? Kanske om det var en engångsföreteelse men när det har pågått bakom hans rygg i månader? Ända sedan den där kvällen jag var ute med mina kollegor?

Men vad ska jag göra? Om ni bara visste vilken tillfredsställelse jag får när handen smygs ner i det där förbjudna, när jag känner det jag sökt och saknat så länge. Det är som den ljuvaste smekning när min tunga far i munnen och lägger den tillrätta. Sedan kommer smaken, denna underbara smak som kommer över mig likt en kraftig orgasm och välbehaget som sprids i min kropp.

Jag känner mig otroligt hemsk och besviken på mig själv men, snuset går inte att låta bli.

1 kommentar:

Gaymasen sa...

Hahaha. Fy vilket inlägg.

Jag satt bara och "men herreguuuud tänker hon ingenting på att google finns om hennes karl inte läser blöggen?!?!?!" men så var det snus. Okej dååå. Han lär nog förlåta dig. ;-))

Haha. Kram!