måndag 18 mars 2013

Nu är det på gång!

Som ni säkert vet gillar jag inte vårt sovrum, det är opersonligt, tråkigt och jag har noll fantasi när det kommer till inredningen. Men, nu har det lossnat! Häromdagen var vi och beställde en ny säng. Vi har makens gamla säng som jag knappt vågar titta på i rädsla för att den ska braka ihop. Dessutom pryds den utav en för stor bäddmadrass efter en liten miss. När vi kom hem efter att ha köpt den nya härliga sängen kände jag bara hur inspirationen började flöda. ÄNTLIGEN!

Det kommer inhandlas nytt överkast, lite fina kuddar och mer förvaring ska in. Ska dessutom försöka övertala hyresvärden att tapetsera om i rummet då jag upptäckt att tapeten börjat släppa på sina ställen, främst ovanför dörren. Vi bor i en lägenhet som byggdes för bara fyra år sedan så känns lite sisådär att tapeterna inte verkar hålla.

Känner ni peppen?!

Inga kommentarer: