torsdag 19 januari 2012

Do ya feel lucky punk? DO YA?!

Jag hatar dig. Jag hatar dig innerligt. Jag hatar dig och dina ungar något fruktansvärt. Jag vettifan vad ni gör där uppe men jag är trött på att flera gånger om dagen fundera på om någon av era helvetsdunsar kommer resultera i att någon/något kommer neddimpande genom taket.

Ibland om nätterna fantiserar jag om hur jag kastar ananaskarameller på er tills ni håller käften och sitter still. Speciellt klockan 03.17 när det verkar som om hela familjen står och skriker på varandra.

Inatt när ni höll på som bäst fantiserade jag om hur jag kastade ananaskarameller på er tills ni satt ner och höll käften.

Fan ta er som, trots tillsägelser, verkar ha en bristande respekt för andra människor. Köp ett hus långt åt helvete i skogen är mitt tips så vi andra slipper er.

Inga kommentarer: