torsdag 16 december 2010

Utarbetad?

Jag misstänker att jag snart är det. Sista tiden har jag bara varit hemma och sovit. Resten av tiden har jag mer eller mindre spenderat på kontoret. Idag vaknade jag med migrän och ville dö. Som alltid när kroppen hatar mig och mitt leverne.

Vilket har inneburit att jag är totalt förvirrad. Igår la jag in en tröja i kylskåpet och visste inte riktigt vilken dag det var. Allt och alla som inte har varit jobbrelaterade har fått stå åt sidan. Jag har inte orkat.

Snart är det jul. Då blir det ledigt. Herregud vad skönt det ska bli.

7 kommentarer:

Huskatt sa...

Skallebank är inte roligt alls.
Krya på dig <3

Hypofysen sa...

Ett tips från nån som varit sjuk hela veckan: Ta det lite lugnare innan du blir jättesjuk. Hoppas du mår bättre o får det lugnare snart :)

ullebengtsson sa...

I know the feeling. Urk. Januari brukar vara lugnare

Heffler sa...

Någon vis person sa en gång att man ska bromsa innan man kraschar. Men det kan ju vara lättare sagt än gjort...

Hoppas att du inte glömmer bort dig själv i all stress, och att du mår bättre snart igen.

Anna sa...

Var rädd om dej!
Kram

Anonym sa...

Vill ju inte vara dryg... men jag är ju så bra på det...

Har inte haft huvudvärk på tre år :D

Ville bara säga det.

/joelsunderbara.blogg.se

Jo tjena sa...

Huskatt - Gullekisse då!

H - Ja, jag vet, måste det, annars lär jag väl ligga hela julen.

Ulle - Januari är betydligt bättre.

Heffler - Tack snälla du =)

Rosagulvit - Jag lovar! Kram

Joel - Din dryga jävel...