måndag 14 december 2009

Trött? Jag? Icke!

Eller ja, en aning kanske. Efter tre timmars sömn, uppstigning klockan sex, tre pass skolinformation i andra änden utav stan och sen stressigt pass på Ericsson med endast en liten fruktstund mellan jobben så är huvudet kanske inte riktigt med på alla plan. Tex så ringde R nyss och jag stirrade på displayen och muttrade "vilken R? Jag känner ingen jävla R!" och tryckte sedan bort samtalet. Bra där Petra!

Snart är det dessutom dags att kandidera om till RFSL Ungdom Stockholms styrelse och det snurrar i huvudet. Ska jag kandidera om som ledamot? Samtidigt känner jag mig redo för att ta ett kliv upp för att kandidera till vice ordföranden. Eller ska jag ta det stora klivet och kandidera till ordförande? Jag vet att jag kan göra ett jävligt bra jobb men har jag verkligen peppen? Orken? Ska jag kanske ta ett års break från styrelsen? Det här styrelseåret har tagit en hel del utav min energi och jag vet inte om jag är så sugen på ett år till även om jag älskar styrelsearbetet. Jag har lite att fundera på med andra ord.

Inga kommentarer: