tisdag 30 december 2008

Tadaa!

Bio-besöket förflöt bra och inget blod spilldes. Innan bion gjorde jag en vild chansing och sprang in på Body shop för att leta efter en kräm som är slut hela jävla tiden hemma i Stockholm. Och den fanns! Jag var överlycklig. Passade även på att köpa ett par hörlurar till datorn på gubbdagiset Claes Ohlson så nu kommer mina medresenärer bli lyckliga.

Det blev även en snabb träff med Systeryster K och två syskonbarn inne på Lindexs underklädsavdelning. Himla bra ställe för familjeträff, jag vet.

Både min och mammas magar skrek utav hunger när vi klev in på Koh thai. Jag fick in en gudomligt god wokad tofu med diverse grönsaker. En mellan-stor popcorn på det under bion fick mig att tro att jag skulle få rulla ut från salongen.

Vilken film vi såg? Allt flyter, en himla härlig film med ett gäng lönnfeta medelålders män som får för sig att börja med konstsim i broderade badbyxor.

Inga kommentarer: